تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 اسفند 1401 ساعت 07:46

خط فتنه| دولت رئیسی باید هرچه سریعتر استعفا دهد!

الان صدای پاهایی شنیده می شود که اصولگرایان نمی خواهند تا انتها پای دولت رئیسی بمانند!

جعفرزاده ایمن آبادی، چهره نزدیک به لاریجانی و جزو وکلای روحانی در مجلس گذشته در تازه ترین رویاپردازی خود پیشنهاد داده است که دولت رئیسی باید استعفا دهد!

وی چندی پیش هم گفته بود مردم سال آینده جواب سختی به نمایندگان فعلی مجلس می دهند.

ظاهرا فشار دوری از قدرت به مطرودین در حال افزایش است و گمان می کنند از رهگذر عددسازی صورت گرفته جریانات پشت پرده ضدایرانی برای نرخ دلار می توانند به قدرت برگردند تا دوباره برای تعداد فالوررهای اینستاگرام جشن بگیرند یا از کنار روزی هفتصد کشته کرونایی به راحتی عبور کنند.

گفتنی است جعفرزاده در مصاحبه های پیشین خود بی شرمانه به مسئولان کشور «متوهم»، «روانی»، «بی سواد» و... گفته بود و به امثال مطهری و جهانگیری عبارت «نخبه» را لقب داده بود. از همه جالب تر آنکه برای خیانت ترامپ از «نامردی» استفاده می‌کند.

اکنون اظهارات تازه وی دقیقاً همانی است که بر اساس پیش بینی ها خط فتنه جدید در کشور خواهد بود یعنی استعفای دولت و القای ناکارآمدی کابینه آیت الله رئیسی.

حال مشخص می شود که چرا رهبر فرزانه انقلاب طی سخنرانی ها و رهنمودهای اخیر خود بارها و بارها بر کارآمد بودن این دولت تاکید داشتند.

بخش هایی از اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

*اصولگراها این روزها صحبت هایی می کنند که گویی می خواهند از رئیسی عبور کنند اما آنها حق این کار را ندارد چون اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 رئیسی را به مردم تحمیل کردند و حالا باید هزینه این دولت را پرداخت کنند.

*الان صدای پاهایی شنیده می شود که اصولگرایان نمی خواهند تا انتها پای دولت رئیسی بمانند.

*اصولگرایان امروز می بینند اوضاع دولت سید ابراهیم رئیسی خیلی خراب است بنابراین از الان زمزمه جدایی از دولت سیزدهم را شروع کردند با این توجیه که مهم مردم هستند و می خواهند طرف مردم بیاستند اما این پذیرفته نیست چون زمانی آقایان اصولگرا یاد مردم افتادند که مردم زیر فشار اقتصادی و معیشتی له شده اند.

*آرزوی موفقیت دولت آقای رئیسی را داشتم و دارم اما وقتی مشکلاتی را که بعد از روی کار آمدن این دولت به وجود آمدند می بینیم، معتقدم دولت سیزدهم باید هرچه سریعتر استعفا دهد و کنار برود تا انتخابات ریاست جمهوری جدیدی برگزار و رئیس جمهوری جدیدی انتخاب شود، چون این دولت اصلا نمی تواند کشور را اداره کند و هر روز با تصمیمات اشتباه مشکلی بر مشکلات مردم و کشور می افزاید.

221 نمایش

نظر دادن